loading...
عشـــ ـــق
آخرین ارسال های انجمن
ساناز بازدید : 34 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اسیرم،خسته ام ،سیرم

مرادریاب میمیرم

شمع به پروانه گفت ای عاشق بیچاره فراموش میشی / سوخت پروانه ولی خوب جوابش رو داد، طولی نمیکشه تو نیز خاموش میشی

 

زندگی را دوست دارم نه در قفس. عشق را دوست دارم نه در هوس. تو را دوست دارم تا آخرین نفس

 

تو زندگیت دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی… دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی

 

من هنوزم از بازی کلاغ پر می ترسم! می ترسم بگم تو، و تو آروم بگی پر

 

تموم قندهای توی دلم رو آب کردم برای تو ، تویی که چایت رو همیشه تلخ می خوری

 

خیلی درد داره ، وقتی چیزی رو کسر میکنی که با تمام وجودت جمع زدی

 

تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست

 

از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن رو باور نمیکنم

 

اونایی که عشق رو میفهمند عذاب میکشند و اونایی که عشق رو نمیفهمند عذاب میدند

 

عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام ، زانوی غم است

 

از زندگی سه چیز آموختم ۱٫از عشق رسوایی ۲٫از دوست بی وفایی۳٫ از شب تنهایی

 

 خدا یکتاست ، قلب تنهاست و کسی که این SMS رو می خونه عزیز دل هاست.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی سایت چیه؟
    منوی اختصاصی سایت عاشقی

    خبر های روز سایت عاشقی در اینجا: 

     

    انجمن باز سازی شد 

     

    اس ام اس های جدید اضافه شد 

     

    تالار ها باز سازی شدند 

     

    مطالب غم انگیز عاشقی  

     

    اضافه شد 

     

    همین حالا عضو سایت شوید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 2,567
  • کدهای اختصاصی
    پسر جهنمي













    } document.onmousedown=noRightClick

    جاوا اسكریپت

    كد بارش قلب